FELHÍVÁS - FONTOS!!!

Kedves Olvasóim!

Szeretném újonnan felhívni a figyelmet, hogy az oldalról kizárólag az engedélyemmel és jóváhagyásommal lehet átvenni, idézni és hivatkozni a cikkeket. Nagyon örülök, hogy sokaknak tetszenek a témáim és előszeretettel merítenek saját írásaikhoz a blogomon található irományokból, azonban KÉRLEK, HOGY HIVATKOZÁS NÉLKÜL ÉS A MEGKERESÉSEM NÉLKÜL NE TEDD. Nyugodtan keressetek a zsofi1000@gmail.com email címen, ígérem, hogy egy napon belül legkésőbb válaszolok. Én nagyon örülök, ha valakinek tetszik az, amit írok és örülök, ha valaki továbbgondolja, szóval ne fosszatok meg attól a tudattól, hogy erről értesüljek is. Ez mind pozitív visszajelzés nekem. 

Az elmúlt egy évben sajnos közel sem annyi idő jutott a blogomra, mint szerettem volna, de bevallom őszintén, hogy a héten történt hivatkozás nélküli eset arra sarkall, hogy nem éri meg ennyi időt és energiát rászánni az írásokra, ha az illető nem veszi figyelembe a hivatkozási szabályokat. Attól, hogy nem vagyok ismert és egyesek úgy vélik el lehet mismásolni az egészet, lévén, hogy úgy sem veszi észre senki. EZ NEM IGAZ, MERT ÉSZREVESZEM. Azért veszem észre, mert sokat olvasok, és nyilván az érdeklődési körömhöz kapcsolódó oldalakat előszeretettel forgatom, ergo elég könnyen rátalálok a cikkeim átollózott változatára. Eddig észrevettem az Origo egy alhonlapjának a tőlem vett cikkét, észrevettem az Index2 egyik ilyen cikkét, észrevettem valami Bezzeganya reblog cikkét, ahogy a héten is észrevettem a 444.hu/napitortenelmiforras cikkét is. Azért emelem ki a 444.hu-t, mert egyrészt ez a legfrissebb, másrészt nem mehetek el szó nélkül amellett, hogy a reklamáló email után 10 percen belül választ kaptam, hogy kivizsgálják az ügyet és írnak a szerzőnek. A szerző válaszolt is pár órán belül, ahol némi kifogásokat keresve magának és "elfelejtettem" kliséket írva mégiscsak elismerte, hogy felhasználta az írásomat (azt azóta sem tudom, hogy a tanulmánykötetben megjelentet vagy a blogomon megjelentet, IGEN, mert olyan balfék vagyok, hogy tök ingyen közszemlére adok mindent). Szóval az egészben legalább pozitív volt a szerkesztőség profi hozzáállása. Kárpótlásul azért remélem, hogy egy kis feddést a szerkesztőségen belül kapott. Bár elvileg ez a srác járt egyetemre, szóval nem tudom, hogy ott nem tanították meg a hivatkozási szabályokat?

Mindenesetre engem az alábbi szöveggel vigasztaltak. És nem, nem mondom el melyik cikk volt ez, - bár kitalálható - mert sem a szerzőnek, sem a cikknek nem fogok publicitást adni, így is többet kapott a kelleténél.

Ezúton pedig minden új írásom végére oda fogom biggyeszteni, hogy milyen módon vehető át egy adott írás.  
 kepkivagas.PNG